Nakon uspješnog koncerta crnogorskog gitarističkog dua na svečanom otvaranju festival, narednog dana gostovanje još jednog umjetnika ispunilo je salu Doma Oružanih snaga BiH. Brojna sarajevska publika ovaj put došla je poslušati koncert španskog gitariste, profesora na Konzervatoriju u Barceloni, Guillem Pérez-Quera na njegovom premijernom nastupu u Sarajevu. No, prije nego što je pozornica prepuštena španskom gitaristi, organizatori Festivala objavili su imena najuspješnijih takmičara u 5 solističkih i 5 kamernih kategorija takmičenja, te dodjelili brojne nagrade, među kojima je najznačajnija bila gitara graditelja Otta Vowinkela koja je otišla u ruke Tariku Kamariću iz BiH, prvoplasiranom u 5. solističkoj kategoriji.

A, potom je započeo muzički vremeplov vođen nadahnutim interpretacijama Pérez-Quera. Koncert je podijeljen u dva dijela, prvi nazvan “Kontrasti”, a drugi “Popularni korijeni”.

Početna tačka “plovidbe” bila je španska renesansa predstavljena djelima trojice kompozitora i vihuelista Enriquez de Valderrábana, Luys de Milána i Alonsa Mudarre. Izuzetna stilska pročišćenost, te impresivna kontrola zvuka u kontekstu boje i dinamike već od samog početka ostali su glavna karakteristika Pérez-Querovog nastupa. I baš u momentu kada je bilo posve logično nastaviti djelima muzičkog baroka, u duhu “kontrastiranja” Quer izvodi vrlo zanimljiv Tiento pour la guitare Maurice Ohane, djelo muzike 20. stoljeća, nakon čega se vraća baroku i Bachu, te izvodi njegovu Svitu za violončelo br.2, BWV 1008 u aranžmanu za gitaru. Do kraja prvog dijela koncerta, princip “kontrastiranja” zadržan je izvedbama meditativne, neobarokne Sarabande Francisa Poulenca, te izvedbom čuvenom djela Canticum Lea Brouwera. Drugi dio koncerta, posvećen popularnim zvucima, otvoren je djelom Colleccion de Tangos Juliána Arcasa, a nastavljen tipično španskim ugođajem Albénizove Rumores de la Caleta, op. 71, br. 6. Vještina i velika kontrola pri izvedbi piano dinamike nametnula se kao jedna od najupečatljivijih karakteristika Pérez-Querove interpretacije. Do posebnog izražaja došla je i u izvedbi bloka popularnih latinoameričkih pjesama poput Contigo en la distancia, Sabor a mi, El reloj i Solamente una vez, a koncert je zaključen energičnom i ritmičnom izvedbom Patenera y El Vito Regina Sáinz de la Maze. Publika je Guillem Pérez-Quera ispratila burnim aplauzom, potvrdivši da je iza nas još jedan uspješan festivalski koncert.

Koncertne aktivnosti SIGF-a bit će zaključene u ponedjeljak, 13. aprila nastupom East-West Strings Project kojeg čine bosanskohercegovački muzičari Alen Garagić i Denis Omerović.  Nastupali su na svjetski poznatim pozornicama kao što su Palau de la Música Catalana Barcelona, KKL Luzern, Nationaltheater München, Alte Oper Frankfurt, Gewandhaus Leipzig, Sejong Center for the Performing Arts Seoul. Svojim programom Departure, East-West Strings Project želi kreirati muzički i duhovni most između Istoka i Zapada, koji istovremeno pokazuje sva lica klasične gitare i na najdublji mogući način ulazi u njihovu stvarnu duhovnu pozadinu. Stoga, činjenica da se program u prvom dijelu sastoji od remek-djela klasičnog repertoara, a u drugom obrada balkanske muzike sa uticajima flamenka, fada i jazza, samo na prvi pogled djeluje kontradiktorno. Za East-West Strings Project to je neminovna posljedica njihovog umjetničkog razvoja. I ovaj koncert bit će održan u sali Doma Oružanih snaga BiH sa početkom u 20h, a ulaz na koncert je besplatan.