U novoj kolekciji Metamorphosis iz ateljea Arnel Vucic izlazi deset jedinstvenih haute couture komada. Ne držeći se jedne forme te poigravanjem istom iz outfita u outfit kolekciju definiše promjenjivost pa je naziv Metamorfoze zapravo njen karakter. Komadi su nastali raznim tehnikama ručnih izrada, što je vremenom postalo DNK samog branda i dizajnera. Akcenat na teksture i 3D formate je postizan drapiranjem svilene tkanine koja je kao takva služila ko baza.

Čitavi komadi su izrađivani rukom, sa jako zahtjevnim načinima rada, te iziskuju i veliku preciznost i veliko vrijeme, kao na primjer golden dress koja se pojavljuje u kolekciji, a sačinjena je od milion zlatnih perlica u nekoliko slojeva.

“Moje najveće zadovoljstvo proizilazi iz činjenice da je kolekcija satkana iz ogromne ljubavi prema modi, te da slavi vječnu ljepotu žene u ovom ili onom obliku, ma kakvu metamorfozu doživjela ženska ljepota je vječna neprolazna i uvijek podjednako interesantna.”

Kampanja je i ovaj put osmišljena u saradnji sa fotografom Arminom Čolom. Fokus je jednostavno usmjeren na atelijere, bez ikakvog bespotrebnog širena teme, ili priče za nadogradnju utiska. Background je karakteristična obala Ramskog jezera, prosto daily life, i kontrast dva svijeta, što uveliko daje metamorfozu u prezentaciji.

Vizažistica Maja Talovic je predložila nude make-up u ovoj priči, želeći da spoji ambijent i atelje, a frizer Ensar Dervišbegović prirodne kovrdže i pomalo wild vibe što je konačnom izgledu vizuala dalo posebne note.

Ajla Mutapčić je bila model koja je iznijela kolekciju na fantastičan način i posebno interesantna kao new face, jer se po prvi put pojavljuje u dizajnerskoj kampanji.

“Jako sam sretan sa ovom ekipom koja je super. Super ljudi, super talenti, sarađujemo negdje od 2014. i uvijek mi je jako bitno kome prepuštam svoj rad i s kime radim. To je odjeća koja je nastala sa posebnom potrebom i načinom i zato mi je bitno kako, s kime i kome se prezentira. Svi su uradili svoj posao odlično, na koncu slike govore jasno.”