Pred mnogobrojnom ženskom publikom u Narodnom pozorištu Sarajevo održan je 16. “Ladies In by Jana”.

Predstavom ”Divlje meso’‘ završena je prva sezona “Ladies In” druženja za poslovne žene i najavljena nova, ljetna, koja donosi mnoštvo inovacija i motivirajućih sadržaja za sve gošće, koje su pored sjajne predstave koju su organizatori odabrali samo za njih, ponijele i nezaboravna iskustva i poznanstva zbog kojih im je ovaj događaj postao omiljeni u kalendaru.

”Iza nas je još jedna odlična ”Ladies In” sezona, koja bilježi sve veći interes poslovnih žena, kako u Sarajevu, tako i širom BiH, i na to smo posebno ponosni. Sinoć smo u Tuzli obilježili naš mali jubilej, godinu dana postojanja projekta u tuzlanskom kantonu, pred više od 300 gošći. Eventi će se i dalje održavati u Sarajevu, Tuzli, Banjaluci i Mostaru, jer ”Ladies In” su sve uspješne poslovne žene koje djeluju u našoj zemlji”, istakla je Samira Muratović, direktorica Altermedije, koja stoji iza organizacije projekta.

Posljednji majski event održat će se u Mostaru, 31. maja  u Hrvatskom narodnom kazalištu.

Kako je navedeno na okupljanju u Sarajevu, “Ladies In” će u novoj sezoni i dalje djelovati s ciljem promocije kulture i ženskog poduzetništva, ali sa malo izmjena i bogaćenjem sadržaja, kako bi svojim gošćama ponudili uvijek novo i drugačije, posebno iskustvo.

Značaj projekta prepoznali su i mnogobrojni prijatelji koji svojim sudjelovanjem podržavaju jedinstvene priče kakva je i ”Ladies In”, a to su: Jana, voda s porukom ljubavi, Sarajevski kiseljak, BH Telecom, Le Petit Marseillais, Bingo, Carmen Line, Red Bull, Vinogradi Nuić, Pardon, Beauty House by Ljudmila, Addiko Bank, Modiana, Biba-BiH, Valens, University hotel Dorrah, Migg 99, Urban Home, Catering Restoran ROYAL TUZLA, Junuzović Kopex, Hayat TV, PINK BH, Ekskluziva.ba, Klix, Senzacija.ba, Ladies In Magazine, InStore Magazine, InHOReCa Magazine, Faktor.ba i Business Magazine.