Kuća Lancôme i redatelj Thomas Tyman osmislili su intrigantan i očaravajući video uradak Ceci n’est pas une rose ispunjen radošću i neočekivanim elementima, kako bi odali počast 80. obljetnici prepoznatljivog simbola francuske elegancije.

Ekskluzivna internetska premijera održat će se 20. februara, na dan koji prethodi godišnjici osnivanja Lancôma, najavljujući službeni početak godine slavlja koja će nedvojbeno potvrditi da je život lijep s Lancômom.

Upravo je koncept francuske ljepote, slobodne i sretne, doprinio službenom prihvaćanju nadrealizma. Duh ovog umjetničkog pokreta koji je nastao u Parizu nekoliko godina prije osnivanja Lancômea prisutan je u nizu prekrasnih, snovitih scena s prikazima elemenata koji ovu ‘kozmetičku kuću s ružom’ čine tako prepoznatljivom.

Doista, Ceci n’est pas une rose okrenut je budućnosti, iza koje stoji 80 godina izvrsnosti i 80 godina pažljivog osluškivanja želja žena širom svijeta. To je priča koja nadahnjuje budućnost u službi ženske ljepote. Stoga ne čudi što Isabella Rossellini, utjelovljenje ženstvenosti à la Lancôme, stoji bok uz bok s Lupitom Nyong’o, najnovijom muzom branda kojeg su kroz godine predstavljale mnoge ljepotice, jedinstvene ikone svojeg doba.

Bočica parfema Flèches, jednog od prvih Lancômovih mirisa, u videu se pojavljuje u kombinaciji s najnovijim mirisom La vie est belle, simbolu sretne ljepote protkanim dragocjenim znanjem i iskustvom koje se prikuplja još od 1935. godine. Ovi su kadrovi ukomponirani u okruženje čarobnog vrta i bajkovitih arhitektonskih elemenata koji prizivaju atmosferu sna.

Bogato nasljedstvo protkano avangardom: majstorski režiran film također odražava ovaj paradoks utkan u Lancômove inovacije, korištenjem tradicionalnih tehnika animacije kreiran je jedinstveni stil koji pomiče granice. Svaki je kadar pomno razrađen kroz elemente teatra od kartona. Utrošeno je 200 sati za ručno izrezivanje 50 elemenata koji se javljaju u različitim scenama. Snimanje je trajalo preko 30 sati, uz preciznu animaciju elemenata u stvarnom vremenu na setu koji je zauzimao površinu od 800 kvadratnih metara.

Ovo je više od filma o brandu, ovo je umjetničko djelo koje svojom veselom atmosferom potiče žene da vole život s Lancômom.