Na adresu kompanije dm drogerie markt stiglo je još jedno značajno priznanje. Naime, prema istraživanju Best Buy Award 2015/2016. građani Bosne i Hercegovine u kategoriji Lanac drogerija odabrali su dm za br. 1 kada je u pitanju omjer cijene i kvalitete.

Istraživanje je obuhvatilo približno 100 privrednih kategorija iz različitih sektora, a ima za cilj dobiti uvid u iskustvo i percepciju bh. stanovništva o proizvodima, uslugama, proizvođačima i trgovcima za koje korisnici na lokalnom tržištu smatraju da pružaju najbolji omjer cijene i kvalitete.

Tim povodom, članica Uprave dm drogerie markt, Admira Isaković, istakla je: “Izuzetno nas raduju pozitivne povratne informacije, koje kontinuirano dobijamo od naših kupaca, a koje su i kroz istraživanje švicarske kuće ICERTIAS došle do izražaja. Priznanjem Best Buy Award kupci nagrađuju naša stalna nastojanja da nudimo najbolji omjer cijene i kvaliteta proizvoda. Uprkos krizi na tržištu dm nastoji zadržati konkurentne redovne cijene i ponuditi najniže akcijske cijene kroz dvosedmične akcijske periode. Naša nastojanja ne prolaze nezapaženo od strane kupaca što potvrđuje stalni rast broja kupaca u dm prodavnicama“, dodala je gđa. Isaković.

Best Buy Award je istraživački postupak, certifikat i medalja kojom se nagrađuju proizvodi i usluge koje imaju najbolji omjer kvaliteta i cijene, isključivo na osnovu iskustva i mišljenja potrošača. U tom smislu, dm je izabran kao drogerija čiji kvalitet usluge koju pruža najbolje odgovara novčanim izdacima koje su kupci spremni izdvojiti za određenu uslugu odnosno kao drogerija koja kupcima pruža kompletnu uslugu: od bogate ponude različitih proizvoda, uslužnosti zaposlenika, do mnogih drugih pogodnosti.

Istraživanje je realizovano na cjelokupnom teritoriju Bosne i Hercegovine, a uzorak je obuhvatio 1.200 ispitanika.