Kozmetička kuća Avon predstavila je Avon Life, novi miris koji je poznati dizajner Kenzo Takada kreirao kako bi reflektirao svoju filozofiju života: živite predivan život.

U opuštenoj atmosferi, prisutni su mogli osjetiti note mirisa za žene i mirisa za muškarce, čiji je navažniji sastojak ljubičica. “Najvažniji sastojak mirisa, ljubičica, donosi osjećaj nepokolebljive pozitivnosti koja se nalazi u srcu svih Kenzovih kreacija, ali i njegove ličnosti. Korištenje ljubičice daje mirisu slatku svježinu. Uzgaja se na području Egipta i Grasse, Francuska, a njen cvat je cijenjen po svojim listovima koji su destilirani u sofisticirano mirisno ulje. Miris za žene također donosi energične note bijelog čaja u vrhu mirisne piramide i bezvremenski toplu, cvjetnu baznu notu cvijeta irisa. Iris je jedan od najskupljihih mirisnih sastojaka, priprema se dugih 7 godina i mirisu daje posebnu dubinu i kvalitetu. Miris za muškarce opojno miriše na gornju notu crnog bibera i toplu drvenastu bazu Virginia kedrovine”, izjavila je o Šejla Korjenić, voditeljica odnosa s javnošću Avon Bosna i Hercegovina.

Priznat kao jedan od vodećih svjetskih dizajnera, Kenzo Takada osnovao je svoju istoimenu luksuznu modnu kuću u Parizu 1970. godine, postavši prvi japanski luksuzni brend sa sjedištem u tom gradu. Dizajner je poznat po stvaranju inovativnih kolorističnih stilova koji okupljaju najbolje elemente istoka i zapada. “Želio sam raditi s Avonom na stvaranju mirisne kolekcije koja bi bila prihvatljiva ženama širom svijeta”, izjavio je Kenzo Takada, dodajući: “Moja je najveća radost pronaći inspiraciju u ljepoti svijeta oko mene i okrenuti je u potpuno novu stvarnost. Iskustvo s Avon timom mi je dozvolilo upravo to, saradnju s nekim od najnevjerojatnijih kreatora parfema u stvaranju mirisne linije koja odražava našu zajedničku strast da živimo predivan život. Avon Life mirisi prenose ljepotu i pozitivnost i prepunisu čuda koja nalazimo u svijetu prirode.”

Ovom svečanom događaju posebnu draž dala je modna kreatorka Emina Husedžinović-Ibrahimović koja je premijerno predstavila svoju najnoviju modnu kolekciju pod nazivom Viktorijanska šuma koja ima primarni zadatak da podigne svijest o ekološkim problemima, ali i da u novu kolekciju unese ideje iz 19. stoljeća.

“Kolekcija se sastoji iz gornjih odjevnih predmeta, ogrtača i haljina koje su unikatne dorađene ručnim radom, vezom, ukrašene metalnim dugmadima i gajtanima. Kolekcija je žanrovski pret-a-porter, a izrađena je od futurističkih, ali ekološki prihvatljivih ili recikliranih tkanina, perforiranih imitacija kože, krljušti, materijala koji imaju dva lica i predstavlja spoj tankih transparentnih materijala i debelih recikliranih ili vunenih tkanina”, izjavila je o svojoj kolekciji poznata bh. kreatorka.