Kada ste jedan od najvećih i najpoznatijih svjetskih proizvođača alkoholnih pića, briga o konzumentima treba biti jedan od prioriteta. Jack Daniel's konstantno promoviše odgovornu konzumaciju vlastitih proizvoda i zbog toga je kreirao kampanju čiji je naglasak na umjerenoj i odgovornoj konzumaciji alkoholnih pića.

Kroz specifičan video mix, koji prikazuje najčešće situacije lošeg ponašanja usljed prekomjerne konzumacije alkohola, kao što su glasan smijeh, slanje neprikladnih SMS poruka, naglašena agresivnost i nepromišljeno klađenje, na interesantan i duhovit način je poslata poruka o potrebi odgovornog konzumiranja alkohola.

Naravno, akcenat je stavljen i na neophodno izbjegavanje vožnje automobila nakon konzumacije alkohola.

Kampanja je uspješno plasirana putem socijalnih medija u svim zemljama Zapadnog Balkana, a naročito se popularnom pokazala upravo u Bosni i Hercegovini. Na taj način je Jack Daniel's vrlo uspješno iskoristio moderne vidove komunikacije, kako bi još jednom dokazao da je prije svega svjetski priznata društveno odgovorna kompanija, koja vodi računa o svojim konzumentima.