Hotel Hills u Sarajevu će 26. oktobra biti domaćin jednog od najvećih strukovnih događaja iz svijeta marketinga Sarajevo Marketing Summit koji će i ove godine okupiti crème de la crème među vrsnim komunikacijskim stručnjakinjama i stručnjacima.

Jedan od njih je svakako i izvršni direktor kompanije Httpool Saša Škorić, eminentni stručnjak iz oblasti digitalnih komunikacija, koji iza sebe ima bogato dvadesetogodišnje iskustvo. Škorić će na Marketing Summitu održati prezentaciju Kako Marketing Superstar treba savladati kompleksnost digitalnog marketinga – izazovi i rješenja.

Naime, digitalno okruženje je izuzetno kompleksno – postoji veliki broj platformi, korištenje digitala od strane potrošača je u starom porastu, puno je različitih ponašanja i brzih promjena kako potrošača tako i kompanija. Kako jedan Marketing Superstar treba odgovoriti na ove izazove, razgovarali smo sa Sašom Škorićem.

Na koji način pratite sve te silne promjene u digitalnom svijetu?

Promjene u marketingu nisu rijetkost, ali u digitalnom svijetu one su konstanta. Nove funkcionalnosti, mogućnosti oglašavanja, platforme, a i sama njihova uspješnost se mijenjaju, doslovce, iz dana u dan, pa je neophodno „živjeti online“. Morate pratiti strukovne portale, relevantne Facebook grupe, domaće i međunarodne stručnjake koji komuniciraju na Twitteru i/ili LinkedInu, prikupljati podatke iz lokalnih istraživanja, itd. Sve su to koraci koji pomažu pri praćenju trendova i promjena bitnih za industriju, a i vlastitu ulogu u marketinškom procesu.

Po Vašem stručnom mišljenju koju biste kampanju istakli, a koja je polučila dobre rezultate u našem regionu?

Velik broj brendova, pogotovo onih međunarodnih, je prepoznao trendove koji su prisutni i kod nas, a tiču se povećane konzumacije i korištenja digitalnih platformi, pa vezano na to, ne boje se isprobati oglašavanje na netradicionalnim medijima. Jedan od tih kompanija je i Qatar Airways, koji je i na tržištima regije radio raznolike kampanje na digitalnim platformama. Koristio je i LinkedIn i Twitter, intenzivno koristi remarketing kroz Google, a na popularizaciji destinacija, na koje njihovi letovi vode, koristio je i kompleksnije forme native advertisinga kada je ono bilo tek u začetku na našim tržištima. Treba se voditi njihovim primjerom.

Po Vama, što čini uspješnog Marketing Superstara?

Treba znati svoj posao, ali i pokazati drugima što znaš. Naravno morate slijediti trendove, ali prvenstveno ih kreirati i nametati. Potrebno je imati što više podataka, raditi stalna istraživanja, a manje se oslanjati na svoj predosjećaj. Nipošto ne smijete biti pasivni, već što je više moguće biti uključen i kroz marketinška udruženja, ali i na većini društvenih mreža, kako biste iz prve ruke znali o čemu se priča, kako se komunicira i što „prolazi“.