Direct Media, najveća marketinško-komunikacijska agencija u regionu, donirala je izložbu “Doživi Teslu” Muzeju Nikole Tesle u godini proslave 15 godina uspješnog poslovanja kompanije, a zatim kreirala aplikaciju za mobilne i uređaje koji podržavaju tehnologiju virtuelne realnosti.

“Kreiranjem mobilne aplikacije, kao nadogradnji izložbe, željeli smo da približimo jedinstveno iskustvo interakcije sa velikim naučnikom svim njegovim poštovaocima iz cijelog regiona i ostatka svijeta koji nisu u prilici da posjete Muzej Nikole Tesle”, poručuju iz Direct Media sistema.

Saradnjom sa Digital Mind, čiji je tim kreirao izložbu, Direct Media je napravila iskorak u korištenju tehnologije u muzeologiji. Kako izgleda stajati pored Tesle u njegovoj hidrocentrali na Nijagarinim vodopadima, asistirati mu u Colorado Springsu ili na platformi tornja na Long Islandu, kakva je bila Teslina soba u čuvenom hotelu “New Yorker”, a kakva njegova vizija budućnosti? Ovi prizori su dio izložbe u virtuelnoj realnosti “Doživi Teslu” koja je u junu prikazana i na najvećem sajmu energije Expo 2017 u Astani, glavnom gradu Kazahstana.

Mobilna aplikacija na engleskom jeziku “Nikola Tesla Experience” se može skinuti preko Google Play ili Apple App Store, a više informacija o izložbi se nalazi ovdje i ovdje.

Direct Media posluje u osam zemalja regiona: Srbiji, Crnoj Gori, Bosni I Hercegovini, Hrvatskoj, Sloveniji, Makedoniji, Albaniji i Bugarskoj i ima 15 godina uspješnog poslovanja u oblasti medija, oglašavanja i komunikacija.