Preferirate vrhunski prikaz slike, neosporan kvalitet i jedinstveno iskustvo prilikom gledanja vaših omiljenih sadržaja? Predstavljamo vam LG OLED liniju televizora koja će vas naprosto oduševiti svojim mogućnostima i karakteristikama, s kojima je vaša potraga za savršenim TV ekranom završena.

Kompanija LG Electronics (LG) predstavila je novu liniju premijum OLED televizora najnovije generacije sa unaprijeđenim karakteristikama. Sa α (Alpha) inteligentnim procesorom koji pokreće vodeće OLED modele, uživat ćete u poboljšanom renderovanju slike i preciznijim bojama iz praktično bilo kog ugla gledanja, zajedno sa Dolby Atmos® zvukom i optimalnim kvalitetom slike, ovogodišnji LG televizori će potrošačima pružiti impresivno iskustvo gledanja omiljenih sadržaja.

Najnoviji α (Alpha) 9 inteligentni procesor pruža realnu sliku sa bogatim bojama, oštrinom i dubinom, te također poboljšava prikaz boja uz pomoć naprednih mogućnosti mapiranja koje daju boje koje su daleko bliže originalnom sadržaju. α (Alpha) inteligentni procesor je dizajniran tako da podržava HFR tehnologiju (High Frame Rate) za prikaz glatkih i jasnijih pokretnih slika brzinom od 120 frejmova u sekundi. Sa takvom tehnologijom, novi LG OLED televizori mogu osigurati maksimalan kvalitet prikaza bilo kog sadržaja, za zaista spektakularno iskustvo gledanja.

LG televizori sa OLED tehnologijom za 2018. godinu posjeduju Cinema HDR funkciju koja obećava filmsko iskustvo kod kuće. HDR slike se dinamički obrađuju frejm po frejm koristeći zaštićeni LG algoritam.

Izuzetne performanse LG OLED televizora dodatno potvrđuje i činjenica da ove modele Technicolor koristi kao referentne ekrane u proizvodnji kućnih verzija najvećih holivudskih filmova i televizijskog sadržaja. Bolje osvjetljenje, jarke boje i dinamički kontrast gledaocima će omogućiti pravi kino doživljaj u udobnosti sopstvenih domova, dok je za savršeni zvuk zadužen Dolby Atmos®, uz pomoć koga će posmatrači imati utisak da moćan jedinstveni zvuk dopire iz svih krajeva prostorije. Modeli uključuju i novu verziju 4.0 LG webOS operativnog sistema, čime je omogućen još jednostavniji pristup HDR sadržaju dostupnom na Amazon i Netflix VoD servisima.

Ovi fantastični, futuristički komadi tehnologije će promijeniti vašu svakodnevnicu sa svojom fenomenalnim mogućnostima, čije detaljne karakteristike možete pogledati ovdje, te ih možete pronaći u web shopu, kao i prodavnicama.

Odaberite vrhunsku kvalitetu i prepustite se nevjerovatnim mogućnostima ove tehnološke inovacije.