Nova Elantra postavila je novi standard u klasi kompaktih sedana. Za 40 mm duža od prethodne generacije, nova Elantra donosi prostrani prostor u unutrašnjosti koji se može uporediti sa prostorom većeg segmenta vozila. Karoserija je dizajnirana tako da poboljša izdržljivost i čvrstoću, te ista sadrži 32 % više visoko napregnutih čelika za razliku od prethodne.

Nova Elantra također pravi iskorak dalje kada su u pitanju sigurnost i tehnološki dodaci, kao što su sjedište sa integrisanom memorijom za poboljšani komfor vozača, pametni prtljažnik, nezavisno kočenje u slučaju nužde, sistem detekcije mrtvog ugla i sistem upozorenja prilikom skretanja u drugu traku. Hyundai inženjeri su razvili efikasne i efektivne motore koji donose impresivne performanse  u kombinaciji sa manualnim ili automatskim mjenjačem. Sve opcije nude štedljive agregate i nisku emisiju CO2 što potvrđuje opredjeljenje Hyundaija  da unapređuje efikasniju potrošnju goriva.

Prvi model Elantre je predstavljen prije više od 25 godina i prodano je više od 10 miliona jedinica u to vrijeme. Svaka naredna generacija Elantre doprinosila je rastu popularnosti ovog modela i danas  je najprodavaniji Hyundai model. Nova Elantra je naprednija od svojih prethodnika ne samo zahvaljujući svom dizajnu, već i efikasnosti goriva, komforu i sigurnosnim dodacima.

Ključne razlike koje donosi nova Elantra u odnosu na prethodni model su redefinisani dizajn baziran na filozofiji fluidne skulpture, inovacija u temeljima, visokokvalitetna unutrašnjost koja nudi prostor većeg segmenta, sportski izgled prednjih svjetala, redizajnirani lukovi točkova za poboljšani dinamični stav, vozaču orijentisana ergonomična unutrašnjost, sjedište sa integrisanom memorijom (IMS) , nezavisno kočenje u slučaju nužde (AEB), podrška sistemu svjetala (HBA), sistem detekcije mrtvog ugla (BSD), sistem upozoravanja prilikom prelaska u drugu traku (RCTA), pametni prtljažnik, te premium zvučni sistem (Harman)

Stil

Rezultat dizajna fluidne skulpture kada je Nova Elantra u pitanju jeste jedinstvena ljepota iznutra i izvana.

Prednji dio nove Elantre koristi snažne dodatke koji oslikavaju profinjeni karakter vozila. Okvir hesagonalne maske se naslanja na uska sportska prednja svjetla, koja su pažljivo upakovana u karoseriju.  Natrag Nova Elantra ima jedinstveni izgled koji je osnažen drugačije postavljenim zadnjim svjetlima koja su postavljena u atraktivnoj horizontalnoj liniji. Snažni zadnji branici dodaju završni premium izgled, te tako upotpunjuju jasan i balansirani dizajn. Različita paleta vanjskih boja slijedi Hyundai filozofiju koja kupcu nudi 10 različitih opcija: od nježnih osnovnih boja do treperavih, žarkih nijansi koje se ističu.

Unutrašnjost  ima ergonomični dizajn koji vozaču omogućava intuitivno obavljanje operacija tokom vožnje. Mekani i visoko kvalitetni materijali su postavljeni u cijeloj kabini, što kreira uglađeni ambijent. Cjelokupna kontrolna tabla je fokusirana na komfor i udobnost vozača. Dodatni detalji, kao ventilisanje zadnjeg reda sjedišta i unutrašnje ručice vrata pružaju premium vrijednost kao nikad to tad u klasi kompaktnih sedana.

Moderne boje i visoko kvalitetni materijali predstavljaju modernu viziju kompanije, dok četiri boje unutrašnjosti reflektuju ključni cilj da vozilo bude: “udobno”, “moderno” i “sportsko”.Fokus kod Nove Elantre je vozačev komfor.

Vozne performanse

Kako bi optimizirali vozne karakteristike Elantra ima koristi od mnogobrojnih dodataka koji vožnju i upravljanje čine boljim.

Geometrija ovjesa je redizajnirana tako da pruža veću kontrolu i bolji kvalitet tokom vožnje u poređenju sa prethodnim modelom. Promjena na izgledu komponenti ovjesa, uključujući stražnji amortizer i oprugu se nadopunjuju strukturalnim pojačanjima šasije. Osjećaj koji imate za upravljačem je unaprijeđen zahvaljujući upravljaču sa električnim pogonom (MDPS) koji daje gladak, stabilan osjećaj prilikom rukovanja i bolji odgovor pri izmjeni brzina. Koeficijent otpora zraka od 0.27 Cd je najveći u segmentu, a postignut je zahvaljujući elementima dizajna koji poboljšavaju aerodinamiku. Zračna zavjesa kod točkova minimizira protok zraka pri vožnji.

Sigurnost

Predstavljanje novih tehnologija znači da nova Elantra je jedna od najbolje opremljenih vozila u segment kada dolazimo do sigurnosnih dodataka.  Elantra se sastoji od impresivnih 53 % visoko napregnutog čelika (AHSS), što je rast od 32 % za razliku od prethodnog modela.  Komponente ovog čelika su korištene za povećanje krutosti i efikasniju zaštitu putnika, što je pomoglo Elantri da ostvari najjače ocjene u internim testovima sigurnosti.

Elantra posjeduje nezavisno kočenje u slučaju nužde (AEB), napredni sistem sigurnosti koji upozorava vozača na neočekivane situacije tokom vožnje i pokreće nezavisno/autonomno kočenje,  sistem detekcije mrtvog ugla (BSD), sistem upozoravanja prilikom prelaska u drugu traku, sistem od 7 zračnih jastuka sa zračnim jastukom za koljena vozača kao opcija (standard 6 zračnih jastuka).

Pouzdanost i ugodnost

Nova Elantra pruža poboljšanu udobnost i prilagodljivost vozaču. Sjedište sa inetgrisanom memorijom (IMS) pamti posljednji preferirani položaj vozačevog sjedišta,  te tako vozač sa lakoćom može vratiti svoj optimalni položaj sjedišta ukoliko je neko drugi sjedio za volanom. Privlačna za oko instrument tabla s fokusom na visoku tehnologiju također doprinosi vozačevoj ugodnosti. Zadnje, al ne i manje važno, inovativna funkcija koja pomaže da bi se utovario vaš prtljag jeste pametni prtljažnik. Vrata vašeg prtljažnika (Smart Trunk) će se automatski otvoriti ukoliko ja vaš pametni ključ (Smart key) u dosegu stražnjih senzora duže od tri sekunde, te tako štedi vrijeme i trud vozača.

Buka, vibracije i oštrina zvuka (NVH)

Da bi kreirali pravi svjetski vrijedan kompaktni sedan Hyundai inžinjeri su postavili dva cilja: reduciranje buke prilikom vožnje i smanjivanje visokofrekventnih zvukova motora prilikom ubrzavanja. Novo izrađeni brisači na vjetrobranskom staklu su pažljivo postavljeni i kao takvi su drastično umanjili buku vjetra na cesti i u kabini, pojačano staklo na vratima izuzetno smanjuje prodor buke.

Motori

Nova Elantra dolazi sa širokom paletom motora i mjenjača koji bolje odgovaraju zahtjevima i preferencijama kupaca.

Mjenjači: 6 – brzinski manualni, 6 –brzinski automatski, 7 – brzinski DCT *mjenjač dostupan kod 1.6 VGT motora.

Nakon medijske prezentacije Elantra će se moći pronaći u svim ovlaštenim Hyundai salonima širom Bosne i Hercegovine. Nova Elantra će se narednih par mjeseci naći u promotivnoj ponudi sa cijenom već od 28.990 KM sa PDV.