Heineken je već dugi niz godine sponzor najvećih regionalnih festivala elektronske muzike. Od prošle godine je sponzor Exit festivala u Novom Sadu i Love Festa u Vrnjačkoj Banji, a od početka je sponzor Ultra Europe festivala u Splitu. Heineken također i dugi niz godina podržava lokalne festivale i druge evente elektronske muzike kao što su Lunar u Zenici, Brodolom u Banjoj Luci i Tuzli, Garden of dreams i Out of office u Sarajevu, te Robinzon na Modracu.

Heineken je ove godine organizirao Heineken House Caravan, kojem je bio cilj da mladoj publici približi elektronsku muziku te da promovira domaće izvođače. Headliner i zvijezda ovog projekta je  bio jedan od pionira ovoga pravca Simon Marlin iz čuvenog londonskog dvojca The Shapeshifters, koji su godinama bili na vrhovima muzičkih ljestvica sa hitovima Lola's Theme, Incredible, She freaks, Back to Basic… The Shapeshifters  su već ranije imali nastupe u Mostaru i Sarajevu, dok su Tuzlaci imali prvi put priliku uživati u njihovim hitovima.

Dio putujućeg Heineken House Caravana je bio i popularni domaći DJ dvojac After Affair, kojeg čine Bojan Jović iz Sarajeva te Ivan Zrno iz Banje Luke, a na eventima su nastupili i DJ Soole iz Tuzle, DJ G Edd iz Zenice i DJ Megahertz iz Mostara.

Heineken House Caravan je započeo turneju u Tuzli u četvrtak 6. jula, na Pannonici. Drugu večer, Heineken House Caravan je stigao u Sarajevo u Dom Mladih, gdje su posjetioci i posjetiteljke do jutarnjih sati uživali u dobroj svirci. Zadnju večer Heineken House Caravan je održan u Mostaru u OKC Abrašević.

Osim dobrog provoda, prisutni su imali priliku osvojiti i ulaznice za Love Fest i Brodolom, a onih najsretnijih šest su osvojili paket aranžman  za dvije osobe za odlazak na Ultru u Splitu dok su karte za Exit dijeljene u radijskim emisijama na RDV-u, RSG-u, Anteni, Zenitu i Kameleonu.