Edin Džeko postao je novo zaštitno lice premium brenda Perfetta Mesne industrije Ovako, a javnosti je tim povodom predstavljen reklamni spot ovog brenda.

Iako se na tržištu pojavio prije samo par godina, brend Perfetta je za kratko vrijeme doživio nevjerovatnu ekspanziju na bosanskohercegovačkom tržišu, ali i u regionu. Za samo dvije godine plasirane su dvije velike kampanje, a zaštitno lice prve kampanje je bila najveća regionalna muzička zvijezda Dino Merlin.

“Reklamni spot za kampanju koja je i razlog našeg današnjeg okupljanja snimio je ne samo naš najpoznatiji fudbaler nego sa slobodom mogu reći i najpoznatiji Bosanac i Hercegovac u svijetu, Edin Džeko. Sama činjenica da se je Edin Džeko pored poziva svjetskih kompanija odlučio za brend Perfetta govori dovoljno o ozbiljnosti i kvaliteti ovog bosanskohercegovačkog proizvoda“, izjavila je na predstavljanju spota Emina Džafić, kreativna direktorica Mesne industrije Ovako.

Generalni menadžer mesne industrije Ovako Tarik Mutevelić se zahvalio svim konzumentima kojima su proizvodi mesne industrije Ovako prvi izbor, navodeći kako bi bez njih sve ovo bilo nemoguće. “Perfetta pašteta je proizvod na čijem razvoju se je radilo preko dvije godine, a čiji sastojci dolaze isključivo sa domaćih farmi koje se nalaze širom Bosne i Hercegovine. Za veoma kratko vrijeme proizvod je uspio osvojiti 30% tržišnog udjela.”

“Iduće godine slavimo dvadeset godina poslovanja i drago nam je da imamo Edina Džeku, koji je naš najbolji sportista i najreprezentativniji ambasador Bosne i Hercegovine u svijetu. Mi smo lider u mesoprerađivačkoj industriji i imati „dijamanta“ za zaštitno lice dovoljno govori o ozbiljnosti posla i proizvoda iz naših pogona”, dodao je Nedžad Biberović, menadžer izvoza Mesne industrije Ovako.

Bojan Hadžihalilović, kreativni direktor marketinške agencije Fabrika, koja je realizirala spot sa Edinom Džekom za Perfettu, medijima se obratio na originalan način na italijanskom jeziku, u želji da novinarima približi ideju za realizaciju spota koji će brzo osvojiti srca gledateljki i gledalaca u Bosni i Hercegovini i šire.

“Kada smo krenuli u realizaciju spota, prvo što smo gledali je da bude na italijanskom jeziku koji Edinu predivno leži. U šali smo skontali da ćemo cijelu stvar sa spotom za Perfettu ispričati na italijanskom. Snimanje smo radili cijeli dan. Da naglasim da slične projekte radimo i s velikim imenima širom bivše zemlje, a Edin je pokazao strpljivost, profesionalnost i pozitivnu energiju. Bio je voljen i kada igra, ali i prilikom realizacije i snimanja spota. Andiamo mangiare, Džeko“, našalio se Hadžihalilović.

Na kraju druženja s medijima, koji su na konferenciju stigli u velikom broju, Edin Džeko je govorio i saradnji sa ovom uspješnim kompanijom.

„Drago mi je da sam zaštitno lice najkvalitetnijeg bh. brenda, koji se zove Perfetta. Bilo mi je zadovoljstvo raditi s divnim ljudima. Svi su mi oni omogućili da budem opušten. Iskreno, prilikom snimanja spota nisam se umorio i drago mi je da je na kraju ispalo sve kako treba. Kada sam se uvjerio u kvalitet ovog proizvoda, dogovorili smo se za manje od pet minuta. Nadam se da ćemo ovaj brend podići na još veći nivo”, naglasio je Džeko.