Deichmann obuća d.o.o. prodala je u 2016. godini 620.000 pari cipela, a promet preduzeća koje pripada Deichmann grupaciji sa sjedištem u Essenu, popeo se na 30,2 miliona KM, što je povećanje od prometa iz 2015. koji je iznosio 25,9 miliona KM.

„Naš koncept je ponuditi raznolikim grupama populacije modernu obuću dobre kvalitete po povoljnijim cijenama“, rekao je Boris Kopič, generalni direktor Deichmann obuće. „Drago nam je da je bilo moguće s našom ponudom zadovoljiti potrebe i želje naših klijenata.“

Deichmann obuća je u 2013. otvorila prve prodavnice u Bosni i Hercegovini i od tada je stalno u porastu. Protekle godine, preduzeće je povećalo mrežu svojih filijala za četiri nove prodavnice, a u 17 filijala širom zemlje radi 147 radnika i radnica.

Deichmann prodavnica obućom je podružnica korporacije Deichmann SE, koja je vodeća na njemačkom i u evropskom tržištu maloprodaje obuće. Deichmann grupacija je u prošloj poslovnoj godini u 23 evropske zemlje te u Sjedinjenim Državama ostvarila bruto promet od 5,6 milijardi  eura. Promet se povećao nakon prilagođenih kursnih valuta za 5,6 posto. Grupacija je 2016. godine  prodala oko  173 miliona pari cipela u svojim podružnicama i online prodavnicama.

Grupacija je krajem 2016. godine poslovala sa 3.857 prodavnica i zapošljavala 38.252 radnika i radnica.

Kompanija Deichmann je sa novim reklamnim partnerom ušla u  sezonu proljeće/ljeto. Britanska pjevačica Ellie Goulding u Londonu je predstavila prvu vlastitu kolekciju obuće za evropsko tržište. Starke, etno sandale, štikle, cipele na punu  petu, espadrile ili natikače čine kolekciju Ellie Goulding for Deichmann,  pod parolom Rock your Look. Šarene boje, ekstravagantni rezovi, individualne dorade ili zakovice u rock stilu daju poseban šarm. Ova kolekcija se može pronaći u 21 evropskoj zemlji  u prodavnicama i online prodavnicama grupacije Deichmann.