Coca-Cola HBC AG, po rezultatima prodaje drugi punioničar napitaka kompanije The Coca-Cola Company u svijetu, danas je objavila integralni izvještaj za 2014. godinu pod nazivom “Lijepo je podijeliti uspjeh – gradimo povjerenje i širimo radost”.

To je treći integralni izvještaj koji je kompanija objavila i ujedno i prvi u kojem izvještava o svim vidovima poslovanja, upravljanja i održivosti, odajući počast odnosima i partnerstvima ključnim za njen uspjeh.

Generalni direktor Coca-Cole Hellenic Dimitris Lois tim povodom je izjavio: “Svjesni smo da je naš uspjeh itekako povezan s kupovnom moći i blagostanjem u životu potrošača i zajednice u kojoj poslujemo. Već više od deset godina u našem poslovanju neprestano podižemo standarde odgovornosti i održivosti i gradimo povjerenje stvarajući vrijednost za sve naše interesne strane. Osim finansijskih rezultata ta vrijednost sve više podrazumijeva i druge faktore kao što su zaštita okoliša i društvena odgovornost, ugled u zajednici, uključenost interesnih strana te ulaganja u profesionalni razvoj naših zaposlenika. Svi ti faktori doprinose stabilnosti našeg poslovanja. “

Coca-Cola HBC nastoji stvoriti vrijednost rezultatima postignutim zahvaljujući najvišem nivou kvaliteta, efikasnosti i pažnje. O tome svjedoče podaci o uspjehu u prošloj godini. U 2014. godini prodato je 2 milijarde jediničnih sanduka s proizvodima, snabdjeveno 589 miliona potrošača, broj kupaca u 28 država dosegao je 2,1 milion, kompanija je direktno zapošljavala 36.362 zaposlenika, a unutar njenog lanca vrijednosti zaposleno je još 600.000 ljudi, u društvene projekte uloženo je 8,7 miliona eura, u društvene projekte i projekte zaštite okoliša uloženo je 31.296 volonterskih sati, vodeni otisak smanjen je za 18,4 milijarde litara, karbonski otisak smanjen je na 718.766 tona, procenat reciklaže ambalažnog otpada iznosio je 73 posto, reciklirano je 91 posto otpada nastalog u proizvodnji.

Brojke svjedoče

U 2014. godini kompanija se fokusirala na tri ključna područja: promovisanje zdravlja i fizičke kondicije, smanjenje utjecaja poslovanja na okoliš i pomoć lokalnoj zajednici.

Na području promovisanja zdravlja i fizičke kondicije postignuto je: 1,6 miliona aktivnih učesnika u projektima za promovisanje sporta i fizičke kondicije, od 2015. godine na svim tržištima su dostupna pića s manje i bez kalorija, na prednjoj strani pakovanja proizvoda dobrovoljno su postavljeni podaci o kaloričnoj vrijednosti proizvoda

Na polju smanjenja utjecaja na okoliš rezultati su: ukupna apsolutna vrijednost ispuštanja ugljen-dioksida je smanjena za 7,8 posto u odnosu na 2013. godinu, uloženih 5,8 miliona eura u projekte zaštite voda u više od 20 država, čime je sačuvano 1,1 milion kubnih metara vode, osam proizvodnih pogona dobilo je zlatni evropski certifikat za zaštitu i očuvanje vodenog bogatstva, u projekte za očuvanje energije uloženo je 4,3 miliona eura i potrošnja energije je smanjena za 300 miliona megadžula (MJ).

Kad je riječ o pomoći lokalnoj zajednici, postignuto je: 8,7 miliona eura (2,5 posto dobiti prije oporezivanja) uloženo je u društvena partnerstva i projekte koji se bave problemima zaštite okoliša i društvenim problemima, 2,4 miliona eura uloženo je u obuku mladih kako bi se povećali njihovi izgledi za zapošljavanje te u podršku ženama poduzetnicama, više od 30 000 volonterskih sati uloženo je u pružanje pomoći zajednicama kojima je pomoć bila potrebna, a onima koje su pretrpile posljedice elementarnih nepogoda također je pružena pomoć u novcu i robi.

Coca-Cola HBC je 2014. zauzela prvo mjesto među proizvođačima pića uvrštenim u Dow-Jonesov svjetski i evropski indeks održivosti, a u FTSE4Good indeks je uvrštena od 2001. godine kad je taj indeks pokrenut. Organizacija Carbon Disclosure Project (CDP) Coca-Coli Hellenic dodijelila je ocjenu A te mjesto u indeksu koji obuhvata vodeće kompanije u prilagođavanju poslovanja klimatskim promjenama (Global Climate Performance Leadership Indeks).

Izvještaj “Lijepo je podijeliti uspjeh – gradimo povjerenje i širimo radost” sastavljen je prema uputama Međunarodnog vijeća za integralno izvještavanje (International Integrated Reporting Council, IIRC) te u skladu suputama GRI 3.1. Svjetske inicijative za izvještavanje. Tim izvještajem je ispunjena obaveza Coca-Cole HBC o izvještavanju o napretku koji je ostvaren u deset područja određenih UN-ovim Svjetskim sporazumom, UN-ovom Inicijativom za upravljanje vodenim bogatstvom (CEO Water Mandate) i UN-ovim Poslovnim forumom za brigu o klimatskim promjenama (Caring for Climate Business Forum).

Izvještaj “Lijepo je podijeliti uspjeh – gradimo povjerenje i širimo radost” možete preuzeti ovdje.