Argeta je u svojoj tvornici u Hadžićima s medijima i poslovnim partnerima obilježila još jednu uspješnu godinu u kojoj je brend dodatno učvrstio lidersku poziciju na tržištu, uz respektabilne rezultate. Sve to, naravno, ne bi bilo moguće bez vjernih potrošača od čijih želja uvijek polaze, naveli su iz Argete.

„Osluškujući potrebe naših potrošača i tržišne trendove, stalno smo razvijali naš proizvod, lansirali nove okuse i nalazili inovativne načine komunikacije s našim kupcima. Zahvaljujući visokom kvalitetu proizvodnje, opredjeljenju za korištenje isključivo prirodnih sastojaka i aktivnog uključivanja u život potrošača, Argeta je napravila novu formulu čiji su rezultat proizvodi bez konzervansa, bez vještačkih boja, bez aditiva i bez glutena. Pomno odabrani komadi mesa, potpuno prirodni začini, biljna ulja su neki od sastojaka koji čine Argetu dobrom stranom hljeba“, rekao je okupljenima Enzo Smrekar, generalni direktor SPP Delikatesni namazi u  Atlantic Grupi.

„Danas Argeta u svojoj fabrici u Hadžićima proizvodi mesne okuse kojima se, pored tržišta Bosne i Hercegovine, snabdijevaju tržišta Srbije, Kosova, Crne Gore, Makedonije, Albanije i UAE. Zahvaljujući naporima 118 radnika uposlenih u Argeti BiH, ove godine smo ostvarili rekordnu proizvodnju – 7.000 t gotovog proizvoda sa preko 70 različitih proizvoda. Također, u 2017. godini smo zakoraćili i na tržište Sjeverne Amerike – pokrenuli smo proizvodnju paštete Argete u Pennsylvaniji! Argeta je sa svojim proizvodima prisutna već u 28 zemalja, na četiri kontinenta, a najjača je upravo u Europi. Argeta je postala „Pašteta broj jedan u Europi“, što je podacima potvrdila istraživačka kuća Nielsen. Nielsenovi certifikati smatraju se jednima od najcjenjenijih jer poduzeće provodi svoja istraživanja izravno s trgovcima, aktivno je u više od 100 država i obuhvaća 90% svjetske populacije.Usmjerenost na izvoz u Argeti je prisutan od samoga početka, a posebno je potaknula osvajanje stranih tržišta nakon proširenja tvornice u Izoli 2001. godine. Do tog prijelomnog uspjeha bila je broj jedan u Sloveniji, Austriji, Švicarskoj, Makedoniji, Bosni i Hercegovini, na Kosovu te u Hrvatskoj. Velik tržišni udio i prepoznatljivost drži i u Njemačkoj, Srbiji i Švedskoj. Tako se svake sekunde negdje u svijetu prodaju 4,3 paštete Argeta“ – dodao je Smrekar.

Argeta ne zaboravlja ni svoje domaće tržište. Svim svojim uspjesima dodala je još jedan. U 2018. godini na tržište BiH plasirano je preko 3000 tona pašteta, a Argeta je 1. izbor potrošača u BiH.

Da bi se zahvalili zajednici i potrošačima, u Argeti su odlučili da pomogu one kojima je to najpotrebnije, te su dodijelili donacije od po 3.000 KM Školi za srednje stručno obrazovanje i radno osposobljavanje u Sarajevu, Udruženju roditelja djece oboljele od malignih bolesti “Iskra” u Banja Luci te Dječijem domu u Mostaru.

Također, Argeta misli i na svoje najmlađe korisnike, te je tako nedavno linija Argeta delikatesnih namaza obogaćena novim okusima iz linije Argeta Junior. Junior KokoKrem pašteta je najinovativniji proizvod u kategoriji pašteta jer u jednom proizvodu objedinjuje dva omiljenija namaza za djecu, zabavan i hranjiv obrok sa prirodnim, pažljivo odabranim sastojcima i recepturi posebno prilagođenoj zahtjevnom dečijem ukusu.

Argeta je izabrala i svoje ambasadore, a to su Amel Rizvo, radnik u proizvodnji, Amir Krdžalić, radnik u tehničkom održavanju i Adisa Šehić, radnica u proizvodnji. Nagradu za uspješnu i kvalitetnu distribuciju Argeta proizvoda dobio je Ataco d.o.o.

I za kraj, ali ništa manje bitno, iz Argete BiH obećavaju da će nastaviti biti transparentni prema svojim potrošačima, koji su dobrodošli u proizvodne pogone u kojima se na licu mjesta mogu uvjeriti u najviše standarde kvalitete i proizvodnje, te im je stoga uvijek otvoren poziv za posjetu kojom će obradovati svoje domaćine.