Galenika, dobro poznata farmaceutska kompanija građanima BiH, ali i regiona, ove godine je obilježila 76 godina postojanja. Krajem 2017. nakon akvizicije, postala je dio brazilske NC Grupe , koja obuhvata i EMS – najveću farmaceutsku kompaniju u Brazilu i jednu od najvećih u cijeloj Latinskoj Americi. Vrijednost ove ogromne farmaceutske kompanije u cijelom regionu još uvijek itekako postoji, a uz nove investicije nastavlja da raste. Galenika je bila i ostala pouzdan brend i brend kome se vjeruje čemu u prilog ide činjenica da kompanija postoji već 76 godina i jako uspješno posluje u regiji, zemljama Evrope, Bliskog Istoka i Afrike.

Regionalno prisustvo se povećava što je direktan rezultat nove vizije Galenike i promjene kursa poslovne strategije. Transformacija Galenike i sama promjena vizuelnog identiteta donijela je svojevrsno moderno osvježenje kompaniji koje pokazuje da ona napreduje i prati trendove, te je repozicioniralo Galeniku na tržištima regiona. Promjena vizuelnog identiteta bila je rezultat investicionog i transformacionog ciklusa koji je uspješno primijenjen u Galenici tokom prethodnih godina, a koji je rezultirao modernizacijom preduzeća i digitalizacijom poslovanja. Novi vizuelni identitet uvodi boje koje simbolizuju vrijednosti kompanije i još bliže reflektuju njenu misiju i posvećenost zdravlju i odgovornom poslovanju.

Galenika je dobila novo ruho i konstantno širi portfolio proizvoda, kako onih koji se uzimaju na recept tako i lijekova i sredstava koji se mogu kupiti bez recepta. Kompanija je prošla izvjesne procese preobrazbe, ali niko u Bosni i Hercegovini nije zaboravio ovog farmaceutskog giganta i njegove pouzdane proizvode. Razlog tome je tradicija i kvalitet, jer je to nešto što neprikosnoveno stoji iza Galenike i potrošači u BiH jako dobro pamte proizvode ove farmaceutske kompanije jer su oduvijek bili neizostavni dio kućnih apoteka njihovih baka, mama, a sada i mlađih generacija.

Galenika danas u svom asortimanu ima preko 250 proizvoda, a neke smo navikli koristit gotovo svakodnevno i volimo da ih uvijek imamo pri ruci. Svi se jako dobro sjećamo mirisa Jekoderm masti iz djetinjstva jer je uvijek bio tu kao pomoć kod opekotina ili iritacija kože i već dugo godina ga potrošači rado koriste. Kad god je potrebno pojačati imunitet ili nadopuniti ishranu dodatnim vitaminima i mineralima tu je bio Oligovit, a sinonim za B grupu vitamina, bio je i ostao Beviplex koji je dostupan u tabletama i u granulama. A kada pomislite na Pantenol pomislite na Galeniku. Galenikini proizvodi iz Pantenol portfolija pomažu kvalitetnu njegu i zaštitu kože i kose (krema, mast, rastvor, pjena), a koriste se i kod upale grla (oriblete). Sada imaju novi, modernizovani vizuelni identitet u pet boja, međutim pantenol kvalitet se nije mijenjao, a postao je i dio svakodnevne kozmetičke rutine mnogih žena.

Tradicija jeste na strani Galenike i sva istraživanja govore da je Galenika bila i ostala jak i voljen brend, te sinonim za kvalitetne proizvode. Bogata regionalna istorija vidi se i danas, jer i nove generacije koriste i vole Galenikine proizvode. Povjerenje koje ljudi imaju u Galeniku i njen kvalitet je nešto što uposlenima svakodnevno pruža inspiraciju i dodatnu motivaciju. Pored dobro poznatih i korištenih Galenikinih proizvoda na koje su potrošači navikli, kompanija je, također, orjentisana na budućnost i inovacije, te građani BiH, ali i regiona mogu očekivati i nove proizvode koji će jednako projektovati Galenikin dobro poznati kvalitet. Širenje portfolija proizvoda je strateški važno i kompanija želi da zadrži najviše standarde kvaliteta i istovremeno ponudi nove proizvode važne za korisnike.

Kvalitetom proizvoda i usluga Galenike će nastaviti da odgovara modernim zahtjevima tržišta i samih potrošača. Galenika će i dalje biti pouzdan partner pri očuvanju zdravlja svih građana Bosne i Hercegovine i šire, jer stalnim inovacijama u proizvodima ostajemo „Posvećeni ljudima i vjerni zdravlju“.